AU REVOIR CUPCAKES/

allt är inpackat i bilen. eller, dvs utan min neccesär oså än. fast jag är osäker om ens det får plats, det är knöckfullt! IM NO KIDDING. jag är inträng in i min ruta och kommer ha saker i knäna... mysig resa a la minst 5 timmar! (för det är mamma som kör). nu slå det mig. när rummet är tomt och min ångest är bara onödig för jag HAR VERKLIGEN MED MIG ALLT, att det är sista natten jag kommer sova i min underbara säng på ett tag. sista natten till allt känns det som. tja, lite roligt är det att jag har verkligen packat in allt i bilen, alla bh:ar till exempel... det blir att ha "fångarna lösa" imorgon, he-he. ska pussa på lite folk innan vi åker också, och jag ska laga middag osv. detta kanske blir sista uppdateringen på ett tag. kanske är jag rentav noll.åtta nästa gång vi hörs. jag vet inte. antagligen inte ni heller.
jätteweird känns det. och mamma kommer och kramar sönder mig bakifrån där jag sitter, pussar på hjässan och säger "jag kan inte tro det. nej.nej. du får inte!" mamma.. har du ångest? min kommer nog också komma krypandes, det finns inge tvekan om saken, men mest känns det som att det är ett stort äventyr. detta kommer bli ett nytt kapitel, spännande helt enkelt! dags att testa dom där vita fluffiga vingarna tror jag visst.

VI SES TILLS VI SES. un besito y un abraso!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0