det artar sig/

jag måste säga att jag blir bara nöjdare och nöjdare ju närmare flyttningsdatumet vi kommer. min svarta golvlampa samt en svart förvaringsmöbel med mina velour kuddar i sängsoffan kommer matcha något så förträffligt. jag hatar när saker inte passar ihop. speciellt när man ska tvingas leva på det sättet en bra tid. nu hade jag tänkt samla alla mina kläder och märka ut vad som ska följa med, jag är faktiskt hoppfull. jag vet ännu inte riktigt hur mycket kläder min nya inköpta möbel tar in men jag ska nog hinna exprimentera mig fram över vad jag ska ta med mig ner. jag ska hem (inräknat norrland) åtminstonde 2 gånger detta halvår så jag får smidigt byta ut skinnjackan mot pälsen så småning om. (säsongsgarderob kallas det visst) så egentligen, det är i regel bara kläderna kvar nu! puuh. man kan inte bli så mycket nöjdare än mig just nu över tillvaron.

eller... jag är extremt förskyld igen. på bara några timmar? jag skriver extremt för jag har i regel varit förskyld 3-4 veckor nu. jag kommer att boka en tid på vår lokala vårdcentral efter helgen, in case att jag måste åka på en pencilinkur, för det ska banne mig förtäras alkohol imorgon vad jag har hört. hihi. ung & dum var det visst.

nu tog rolf mig på orden och hämtade in min möbel för jag ska testa hur mycket jag kan få in i den, hjääälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0