ett tillfälle att ta vara på, avnjutas och genomföra/

hellu bloggen!
fan vad jag har varit rastlös i helgen hörreni! det hade varit riktigt svårt att leva om man inte blev bjuden på fikabröd var tredje timme och påfyllning av godisskålen. G-L-A-D  T-O-O  B-E  H-O-M-E, att konstatera.
folk undrar var jag gör hemma hela dagarna när anständigt folk jobbar häcken av sig. ni tror visst att eftersom det är långa dagar dessa sommardagar att jag har svårt att fylla ut mina timmat. ni kunde inte ha mer fel! det är MINDRE än 2 veckor kvar nu tills jag flyttar ner till stockholm (med antydan att stanna där till första juni år 2010 anyway) och min hjärna går på högvarv. ni kanske tror att jag sover, men jag drömmer det. när ni ser mig göra till exempel.. titta ut i trådgården, så tänker jag på högvarv. när jag ser på tv, så tänker jag på högvarv. när jag äter, samma sak som gäller -osv. när det är dags för bedtime känner jag "åh nej, jag har inte tänkt färdigt än!". every time. men förhoppningsvis så är jag den 14 augusti startklar mentalt inför den kommande resan dagen därpå. flytten är nära, framtiden är nära. sambo livet är definitivt nära. jag njuter av varje tänkbar sekund (ha-ha, där fick jag till det) men som sagt, jag svävar i det blå. out of the distance. om luna från hp såg mig skulle hon med stor sannolikhet antyga att en smygprutt hade åkt in i mitt öra och därav den avslagna blicken. vanliga och enkla planeringar som att fika med folk, ringa samtal, boka en tid hos tandläkaren, städa är väldigt svåra att planera och genomföra. men jag är lycklig åtminstonde, lite smått oduglig i detta drömstadium, men jag är a very happy person med mina egna problem. det är allt som betyder nånting, huh?

nu vankas en dusch och en middag numero 2. vad ska jag röra ihop för smarrigt tro?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0