glassiiiiiiiiiigt/


  • en förjävla härlig onsdag må jag säga att jag hade med mina danstjajor. god mat och trevligt sällskap, det bästa jag vet ju? just nu sitter jag och väntar på soffan, vi ska göra röra ihop en lätt middag. i mitt fall blir det både frukost, lunch och middag i ett, om man räknar bort glassen förstås...
    denna torsdag ser ut att bli ganska skön den också! jag älskar att solen är framme.

    jag kan ju kanske passa på att berätta om en incident som inträffade på vägen hem igår. när jag skulle skjutsa några av tjejer in till stan började nämligen min toyota att krångla. jag fick inte till helljuset, alla försökte men utan resultat. på väg mot stan la även instrumentlampan. efter att köpt näcken- kondomer åt "miss x" och sedan kramats och dumpat av allihop körde jag in på närmaste statoil. mycket riktigt, det var som jag hade befarat, en säkring hade gått. vid det här laget hade jag inga baklysen heller, vilket är oerhört farligt att köra utan på natten. utan en manual över bilen och tyvärr utan hjälp från en kunnig man i kassan som kunde hjälpa, utan en tjej som när jag som bäst stod på alla fyra på asfalten och försökte hitta vilken av säkringarna som gått utbrister "määäh, ska det vara så svårt?! jag har alltid trott att de ploppade ut när de var klara, hihi", need i tell att hon fick en mördar blick(?), tog det sin tid. efter två ömmade knän och mycket pillandes i mörkret fick jag till det till slut och kunde köra hem till härnösand. jag hade en himla tur att jag kom hem okej för på vissa ställen var dimman så tjock att jag tvungen att köra 60 km/h på e4an för att jag inte kunde se motorhuven. jag var helt slut när jag kom hem vill jag lova! pappa, jag hoppas att du är stolt över att din enda dotter ensam kan byta säkringar mitt i natten på en bil.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0