idag bjuder vi på....

jag och maja har gjort av med cirkus 4000 kr på mat tilsm.
och vi har bott här i 1,5 vecka nu... HUR SKA DETTA GÅ LIKSOM?!!!
bjuder därför på 2 (otippade) matrelaterade bilder!

våran middag som jag lagade idag. faktiskt första gången äggulan inte går sönder!:




...och så har vi DENNA bild som är en SEGERBILD! efter två frukostar i rad så fick jag äntligen upp locket idag till middagen när jag ändå hade flyt med rödbetsburken. VAAAAD jag och maja har klämt, gjort illa oss och blivit andfådda över alla försök att få upp locket på äppelmoset alldeles förgäves. men nu...victory is sweeeeet!
Kommentarer
Postat av: Emma

Meeeen jag hatar ägg!! :( Kan inte du och Emma sluta prata om/lägga upp bilder på ägg?! BLÄH

2009-08-26 @ 20:00:02
URL: http://eemmakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0