idag började jag på min bok ps; i love you efter skolan/ jag satt i solsken, i en park/ och åt på en baugette medan och drack jucie/ jag tänkte att livet är rätt fint ändå/

lipstick jungle. myser med te. maja kom nyss in staplande full från sin födelsedagsmiddag med sin pappa. jag skrattar. högt. hon läser upp en massa sms och vi skrattar ikapp för en stund. vi ska upp supertidigt imorrn. jag ska ÄNTLIIGEN (mark my words) få dansa. jazz med mia kim och new style med daniel, för DET -im glad. nu ska vi sova (läs, JAG, maja lär väl fortsätta konversera md sin gurkbit...) och nu får ni nöjja er med den lilla texten. bilder och mer uppdates imorrn! jag går i skola: 09.00-12.00 kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0