im falling for the stupidness again/

godmorgon mina bakelser!

jag är så dålig på att äta frukost när jag har sommarlov utan går gärna direkt upp från sängen och lägger mig ute på gräsmattan. sen är jag alldeles för lat för att fylla min tomma mage. en ond cirkel, suck... jag ska ANYWAY möta upp hannes snart och han ska köpa min broöppnings biljett, ingen nitlott det inte, det ska bli så roligt! fast.. om jag ska möta upp honom om fem minuter kanske jag ska skippa turbanen och sätta på lite kläder..? efteråt blir det bara en massa pappersarbeten som involverar flytten till sthlm, som är.. om 6 dagar! dagarna bara susar förbi minst sagt.

later bitches.

keeedjor. hemmasydd rosett.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0