im stuck living out that night again/

"vill du följa med mig hem?" frågade han blygt fast han vek aldrig av blicken.
...."frågar du varje tjej det?" hon tittade misstänkt upp, han var snäppet längre än hon.
"Nej nej! jag har aldrig frågat någon det" sa han
hon var fortfarande misstänksam. "din mamma då? vad skulle hon säga?"
"inget. och jag bryr mig inte heller" och hans läppar fann hennes
det var den bästa kyssen hon fått på väldigt länge.

jag sitter i hotpants och en gammal babyblå addidas-jacka och ska snart sätta på mig mina knälånga strumpor och traska till tvättstuga. maja trynar så fint i sin säng fortfarande. själv var man klarvaken 10.18.... dont ask why.... det är sol i stockholm idag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0