ingen rubrik/

hej hurrini! idag har jag varit aaaaaktiv! på vårdcentralen var det liten verkstad (som vanligt) och jag fick ta en näs odling (?) dessutom har jag hämtat en massa fotografier (förstorade dessutom, riktigt enorma vissa balkort!) och så har jag knäppt på min lilla moppe. tänkte att det var dags att sälja min lilla pärla nuurå. jag räknar med att rolf fixar det där med blocket när jag är gone!  men nu till den allra viktigaste nyheten, MIN MAMMA har skaffat facebook! i smyg! den lilla rackarn. hon är allt bra slug! jag som har tjatat på henne att skaffa en (varför?) och helt plötsligt blev hon hipp idag. i guess att det är för att ha koll på mig... nu ska jag göra mig klar för ikväll blir det kalas! puss kladdkake bakelser!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0