KÖP MIN PÄRLA!/ ..ta mig till havet/

heter du BERRA och just fyllda 15 år, nyss tagit moppe- körkortet och har kompisar som säger att det är ingen idé att köpa en moppe såhär sent på året och du vill inte lyssna och vill köra något som går fort och får dig att flyga fram på gatorna?.. ROLIGT att du tittade in! kanske min lilla pärla till peugot vore någonting för just dig. hör av dig på min mail [email protected] in that case! vi kan säkert komma över om ett bra pris, kompis!






såhär ser jag ut idag.


såhär såg jag ut igår!  transparent svart linne, svart kavaj, mammas gamla avklippta levi's shorts, and yeah right.. SNYGGA KLACKAR VA? + en massa guld/silver smycken som kom på sen.
Kommentarer
Postat av: Johan

Blocket nr 2?

2009-08-13 @ 19:13:03
URL: http://mellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0