LIVING MY LIFE, OH OOOH OOOH.


världens bästa dag. toppen, för min gårdag var inte någon jäkla höjdare i dansväg. jag var verkligen less då, ingenting gick in i vad jag lärde mig av new stylen och jag lämnade balettakademin frustrerade, i solsken. idag därimot... har det varit en väldigt grå dag ute, det spöregnade imorse när jag åkte och det gör det fortfarande. när jag trampade hem och blev mer o mer tyngre av all vatten som samlades i mina bylsiga kläder log jag bara bredare och bredare. det går inte att beskriva känslan. trygghetskänslan att man är på rätt väg i livet, att man lever sin passion. (för för vad stolt jag är över att jag är så modig och satsar på min dröm ändå, btw) vi hade modernt imorse till att börja med, mycket improvisation både själv och i grupper, det var faktiskt riktigt kul! annars tycker jag att det är bortkastad tid. sen hade vi new style, fasade inför det först för att vi skulle fortsätta med koreografin från gårdagen som hade gått så dåligt, men i början av lektionen provade popping (SJUKT SVÅRT, prova att sträcka ut din arm sidoleds i axelhöjd och spänn den utan att knyta handen... now u know what im talking about?) och sedan gick koreografin jättefint. jag blir alltid så peppad när jag är fokuserad. konstigt nog alltid när jag är lite känslomässigt förstörd, då är jag jättefokuserad. och nu ska jag ta en välförtjänt siesta innan sambo också kommer hem o kräver middagen serverad! smidig som ett kylskåp är mitt ordspråk idag, stora pussar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0