LOVE IS NOT A VICTORYMARCH/



jag ska söka ett jobb imorgon, det låter hur bra som helst med lönen (men också HUR tråkigt.. men jag måste komma ut på arbetsmarknaden igen, lyxen att välja o vraka har jag då icke)
men nu ska jag släcka ner datorn, se på den bästa sagan om ringen filmen (och försöka lära mig alla repliker utantill som jag kan med dom andra..), det blir te & wienerbröd i filmmörkret. jag har jazzen imorgon med maria kim att se fram emot. ska försöka sila bort alla andra distraktioner. sweet goodnight, kisses to ya'all!
Kommentarer
Postat av: julia

Aha men nice!

Du verkar ha det fätnice där nere iaf=)

2009-08-31 @ 02:34:49
URL: http://jullz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0