mot nya äventyr/ dags att testa vingarna/ vi hörs ju?/

hellu, är ni vakna? klart ni inte är. själv har jag varit vaken sen efter åtta och känner att mina ögon vilken sekund som helst kommer att ploppa ut. jag drar idag, which ya'll know by now. jag är för trött och lite för snuvig för att ta någon större notis. bubblandet i magen kan lika gärna vara att jag är hungrig.
en säng, en bokhylla, lite efterlämnade klädesplagg över en stolsrygg, en teve och ett skrivbord som är uppbundat med en massa fotografier från detta halvår är allt jag lämnar kvar. funny. jag undrar hur ofta mamma kommer sätta sig på min sängkant och vara orolig över sin lilla dotter som är på äventyr, i guess några hundra gånger dagligen. och varje lugn stund kommer jag tänka på henne, och oroa mig för att rolf gjort om mitt rum till sin nya skrot förvaring.. jag kommer sakna henne så himla mycket, min lilla mamma, min allra bästa vän. hon som ser upp till mig och som alltid säger vad hon har på hjärtat. jag älskar henne allra mest i världen vetni. bäst jag slutar skriva i godan tid innan fler bamsetårar börjar rinna. frukost, lite hejdåkramar till korsan & tvärsan och ett stopp på en mack för bullar, sen -off i go. jag hoppas att dom jag känner i hjärtat att jag kommer innerligt sakna, känner detsamma. det blir lite lättsammare då. värst vad jag blev bölig... men det är okej right? jag ska göra mig ett nytt hem, lägenheten på norra strömsborgsgatan 45 kommer att vara mitt "förra hem" eller "där min mamma bor" eller "där jag bodde förut". nu ska jag bo i nästan 1 år på en gatan som heter jungfrugatan och ha en sambo. vem vet vad som händer efteråt, kanske blir jag rentav utan hem - hemlös- men om 8 timmar är jag på väg till mitt hem. lika bra att göra det hemmastatt & mysigt på en gång genom att bekräfta det. tårar rinner, men vi kallar dom lycko-tårar. hasta la vista kära läsare, uppdateringar från internetcafér lär förekomma om inte innan för jag ska nämligen skaffa mobilt bredband, redan va? haha. många kära pussar & kramar. låt oss säga, lycka till på oss!
Kommentarer
Postat av: anna

ni kommer få det köööng!! :D

2009-08-15 @ 01:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0