NEDBRYTANDE VRAK/ BUT I KNOW YOU WANT ME.

är så himla dödens (trött, träningsvärk..) så jag hade tänkt stänga ner datorn nu.
det blir att ändå vänta med sömnen ett slag, det är ju trots allt SYTYCD på femman!
jag vill nästan ha helg imorrn, en liiiiten paus bara från dansandet. jag tror inte att jag har hunnit smälta det här med att jag har kommit in på sveriges bästa dansskola (enligt mig anyway) och att jag kommer få dansa varje vardag. how great? men egentligen ligger jag i sängen med ångest. en paus behöver jag! missförstå mig, detta är det bästa jag nånsin gjort. men att andas och att få njuta av det till fullo... ett sådant tillfälle efterlyser jag!


även fast jag har ett tungt tryck över bröstet så bjuder jag gladeligen på ett sexy- dans klipp.

linda: jag bor på östermalm med min sambo maja!
(och min dansskola ligger i centrum av allt)
GODNATT YA´LL! (hoppas att de inte kör med mig SÅ hårt imorn att jag inte har kvar lusten att leva..) pusspuss.
Kommentarer
Postat av: Mamma i Sundsvall

jag har ju berättat för Maja hur man får upp lock; Ta ett stadigt grepp om burken, vänd den upp och ner och spola hetvatten på locket en stund. Prova!

Såg inga grönsaker på tallriken....hm

2009-08-26 @ 23:33:33
URL: http://hovanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0