NY HEADER!!!!!/ WHAT DO YOU THINK??/

jag skulle egentligen vänta. men äh, tålamod är verkligen inte min starka sida! INDEED NO.
jag har förberett olika headers men den här var av enkla modeller.
jag är riktigt nöjd. jag tyckte väl att igloos och texten "gå direkt till östermalm" var lite för klassiska. ordinära. fööörvääääntade. sånt som heter det tycker vi inte alls om här. ah, iallfall.
detta, folks, är början på slutet, slutet på början! det är (jag räknar att det är fredag nu) 8 dagar kvar tills jag blir en noll-åtta. tills jag flyttar och börjar på en ny kula. en uppiffning på bloggen fick bli ett steg i rätt riktinig. nu ska jag sova gott, imorgon blir det tråkigt men nödvändigt pappersjobb. tack för mig på ett tag!!



mitt första och väldigt "seriösa" header förslag:

Kommentarer
Postat av: anna

jag gillaren!!

2009-08-07 @ 10:49:20
URL: http://morpan.blogg.se/
Postat av: emma

LIKE IT!

2009-08-07 @ 19:15:32
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0