strålande sol/ kvittrande fåglar/ varför inte försöka sig på världsfred när vi ändå är igång?/

idag har vi firat med glass på stan, jag och och sambo
..FÖR JAG HAR KOMMIT IN PÅ STREETLINJEN, BALETTAKADEMIN, STOCKHOLM

klockan 11 imorse hade jag en audition på balettakademin (lektion+ freestyle) och fick veta direkt efteråt att jag hade kommit in! så nu ska jag alltså fortsätta med skolan då, på måndag är det upprop och på tisdag börjar danslektionerna! jag spritter i hela kroppen, ren & skär lycka härjar endast här. äntligen kan jag skrota alla skenheliga tankar om heltidsjobb på donken osv (fast igår sökte jag ett fintfint jobb som fotostudio- värdinna. -so that sucks if i get that one). dansa dansa dansa. det enda som mitt hjärta innerligt vill. ni kan inte ens förstå hur lycklig jag är o har varit hela denna awesome dag! och så har vi gått tillbaka till 3- butiken på stureplan maja och jag, vi har fått nya, men det är bara skit ändå. och så köpte jag ett par nya dansskor (nike, en modell jag aldrig provat). belöning, någonting jag behöver, en investering, ni får se på det hur ni vill, dom är menade för mig! jag- är -lycklig, som sagt. och kvällen fortsätter med en promenad längs stadens gamla gator i sensolen med min föreviga dansvän(och sambo)- maja alvebro.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0