STRIKE THAT POSE/


jazz med maria kim- awesome. new school med daniel, mindre awesome för det är så jäkla svårt, men kul ändå! thats my day til now. och nu är jag tröttare än tröttast. vill inte ens tänka på värken som kommer imorgon efter all mag träning bland annat.. imorn har jag modernt och ett till new school pass, ser fram emot det hur mycket som helst!

just nu sitter jag som vanligt med en turban på huvudet, med knästrumpor och iförd ett svart linne. väntar på att livet ska hända. eller försöker pausa det för jag har endast syra i mina ben... lite halvseg sådär! maja, min underbara sambo, fyller ju år idag så vi ska ut och fira! ta ett glas vitt på något cousy uteställe (förmodlingen vid hamnen, jag och maja är kära i det stället). kameran åker med! stora bamsekramar så länge!
Kommentarer
Postat av: Linda

vart vare du bodde nu? :P

2009-08-25 @ 20:24:15
URL: http://tetree.blogg.se/
Postat av: Linda

ja men var i stockholm menar ja ju haha :P

2009-08-26 @ 16:00:46
URL: http://tetree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0