tandbitande läsning (he-he)

mhmmm. tänker jag. vad fan jag är hungrig. ÅHH (glödlampa), vi har ju pizza i kylen! tassar på tårna för att behålla lugnet på strömsborgsgatan och tar två tuggor. sen känner jag något i tugga. EN TANDBIT! .... EN JÄVLA TANDBIT I MIN TUGGA! I MIN PIZZATUGGA! smyger in på toa för att kika och börjar skrika när jag kan konstatera att det är en avbiten tandbit. mamma vaknar för att jag som sagt skriker (WHY OH WHY och ja minsann jag hötte en näve mot himmelen också) och konstaterar hon också att det är en tand. doh. och nu skrämmer pontus mig att det kanske är han som gjorde pizzans tand. ouuuw, that really groose me out! ...för faktum är att jag också inte kan hitta i munnen vart den är avbiten. kunde inte se det i toarums spegeln och kan inte känna det heller med tungan. groose. riktigt jävla äckligt. och jag som inte har tid att stämma någon när jag flyttar hellre... RIKTIGT JÄVLA BEDRÖVLIGT. imorn ska jag iallafall till tandis (och jag vet att annika kommer att himla med ögonen för SHE KNOWS ME) men då får hon iallfall konstatera vad den stora tandbiten kom ifrån. gurpl. tänk att här sitter jag i godan ro för att leverera lite fina texter till er och så råkar jag bara vara hungrig och så råkar en olycka inträffa? kan bara hända på den här bloggen! ...och tja, text utlovades och text gavs! en jävla skräckhistoria om ni frågar mig. bläääähe.
imorgon ska först klippa mig och sen ska jag (som sagt) till sundsvalls tandreglering, därefter ikea och sist men inte minst på middag hos en gammal klasskamrat till mig, frida andersson ute i njurrunda. jag och kurre (namnet på våran bil:D) är det som gäller imorrn dååra. bruuum brumm. puss puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0