they say that i am the easiest effected person by the weather/ i might think they are right/

fikat wanyes, ätit kulglass och snackat my ass off med emma. vi sa sadly adjö vi ses. har köpt ett medmera kort för 100 kronor, lipat för det. skjutsade jullan och satt med henne, tette och maja sala på hennes jobb och utbytte information. kramade även rappen hejdå på ett tag. jag är upprörd över vad jag hört, skakade ett tag. jag har aldrig velat åka bort från den här stan så mycket som nu. sthlm, jag kommer snart!
mamma lyssnar på sitt mixed tape och jag påverkas ytterligare. marie fredriksson, celine dion osv?
dumma, väldigt dumma grå himmel, ibland bör jag hålla mig inomhus, ibland bör jag undvika sanningen.


always live by.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0