unzip my body and take my heart out/

herregud vad jag lyckas skrämma mig själv med denna hemska hosta. jag har fått en tid på blåsippan på onsdag anyway och då lär jag få åka på en pencilinkur. lätt värt det. nu blir det att värma pasta med skinksås och skära upp lite fetaost och tomater till det, mmmumma. det blir som sagt sagan om ringen marathon! vad jag har tänkt att jag ska göra det hela sommaren... better late than ever.

föresten, jag är sjukt troende på horoskop, mitt i elle lyder:
"augusti blir den bästa månaden det här året för Tvillingarna. Du träffar nya vänner och utvecklar ett nytt intresse att brinna för. Det behöver inte vara någon hobby, det kan likaväl röra sig om något välgörenhetsprojekt. I mitten av perioden blir ekonomin tajt, Du har inte råd med det du vill göra och det gäller att hitta billiga alternativ, En vän ställer lojalt upp på alla tokiga planer. Den personen gillar din stil."


aldrig mera tyskt vin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0