update från förra inlägget/ "AHHHH-A"/

tydligen visade det sig vara allvarligare. ingen mirakelmedicin i 7 dagar alltså. jag har fått piller som jag ska äta 2-4 gånger om dagen. är jag ensam om att tycka det är sjukt mycket? läkaren kändes nonchalant mot min, vad hon kallade det "nässel utslag" och fann större intresse till andra delar av min kropp. aj. jag blev helt plötsligt sjukare och ett ännu större hopplöst fall när jag stod utanför deras dörr igen på väg hem. mina rodnader som jag har i ansiktet är tydligen inte naturligt, inte heller knottrorna jag har på armarna (som jag dessutom fått ärva av min kära far..) och födelsemärken som hon vill få bort. aaaaah-a.
maja står och värmer upp vårrullar och tillagar glasnudlar (jag är lika nyfiken kära läsare vad detta är för något) och jag är riktigt hungrig. på väg hem från apoteket stannade jag i sturegallerian och köpte "gegg bullar" till mig och maja, det var det billigaste shoppingalternativet till "snabb recovery" som jag så fint kallar det för denna kaotiska dag. om det inte är ett fint klädesplagg på h&m, då kan ni lita på att det är nånting i matväg. talk to you later. maja ropar att maten är klar!


what a day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0