funky for you/

1. Bästa köpet: oj, mina två par quiped skor!
2. Roligaste festen: alla vilda kvällar med soffan.. sista onsdagen i härnösand är ju ett minne!
3. Sommarens låt: basic elements- touch you right now
4. Roligaste resemålet: för jag har jur rest så himlarns mycket!
5. Bästa konserten: nitro express på hamnkrogen, det var fett
6. Skönaste människan: just nu måste jag säga att min danslärare daniel är beyond skön...
7. Sommarens foto: alla fina kort med emma när vi var ute & badade!
8. Sommaren flirt: ahhh... min fina 92a!
9. Bästa dagen: alla varma sommarkvällar när man fick ha bara ben och en festlig drink i handen!
10. Jag har lärt mig: få insikt, njuta av de små tingen
11. Frisyren: utsläppt & burrigt med en i-dont-care touch!
12. Väskan: helt ingen alls, men min ljusbruna mocka väska med fransar har använts flitigt!
13. Solglasögonen: en billig ray ban kopia, en succe
14. Plagget: midjehöga levisshorts och kavajer av alla slag
15. Musiken: dansglad musik. började sommaren med svennebanan, kanske en klassiker av tomas ledin och avslutas med sexy bitch, akon!
16. Beachlektyr: en enorm picknick, ibland en intressant bok, ibland en intressant ELLE- tidning
17. Beautyprodukten: rouge och min trogna vapendragare kajalen från lor'eal.
18. Smycket: armband, många halskedjor, min favorit är pappas studentpresent som är ett guldhalsband med 12 blåa safirer i ett litet guld hjärta, jag tar aldrig av det
19. Glassen: ben & jerrys... love...
20. Skorna: vita converse men också skyhöga pjux och småklackar med pepptå... nu när jag tänker på det har alla skor jag äger gått varma denna sommar, stövlar, ballerinor, everything!


en sommarbild helt enkelt. (plus: mina raybans kopior)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0