MY DAY BEAUTIFULS.


ett av mina halskedjor gick av så då exprimenterade jag fram det till något helt annat!

när maja var i tvättstugan passade jag på att ta ett kort på dagens utstyrsel. det är varmt i stockholm idag. menövriga 08or verkade inte tycka som vi.. jag såg t.o.m en tjej ha päls på sig... helt sjukt om n frågar mig. 
min åker inte på fören tidigast DECEMBER.


såg ingen andledning till att plåga mig överdrivet mycket mer än vad jag borde och satt mig alltså och väntade på maja när hon gick runt på topshop. ack vad mycket fint det finns! men som man inte får köpa... inte förens man har ett jobb paula.






vi gjorde ett stopp på kungshallen för en ûberschön middag, en kycklingfile tallrik á la 75 coronas! billigt för att vara stockholm och det var riktigt rikiiitigt gott. LÄTT VÄRT.

det blev en sen update kära läsare. jag försökte på mig ett inlägg förut idag (runt sju-åtta tiden) men det tog över en halvtimme att ladda upp endast 3 bilder, så jag gav upp.
runt halv nio tiden bytte ialf jag och maja om för att gå ut en sväng och träffa två av hennes dansvänner jag aldrig tidigare hade träffat. jag bytte ut jeansshortsen mot ett par svarta midjehöga chinos och drog på mig ett par skyhöga klackar, alltså var man redo för stureplan! jag drack EN strawberry margarita och njöt av det fina sällskapet och att det faktum att det spelades huuur bra musik som helst! synd bara att det inte fanns något dansgolv.
nu är det minsann dags att avrunda, jag och maja ska se på never back down och vi ska käka vårrullar som maja just nu står och steker. matmissbrukarna hälsar goooood natt!
Kommentarer
Postat av: julia

Stockholms svar till kycklingfavvo?!=D

2009-08-30 @ 14:32:09
URL: http://jullz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0