JAG VILL HA DIG NÄR NATTEN SER PÅ.

bokade & beställde just bussbiljetter till & hem från härnösand den 10 respektiv 13 september!
gotta love tandställningen... men det känns faktiskt himla great. känner att jag har en hel del kramar att inkassera och nu kan jag äntligen hämta resten av mina 2 ton danskläder som jag dumt nog lämnade hemma i början av augusti.
nu tror jag visst att vi ska lämna sängarna jag & sambo och gå och köpa godis. ja det ska vi! sen ska jag tillaga barbeque kyckling. det ska bli en festmåltid ingen tidigare på jungfrugatan 4 har skådat! om våran knasiga ugn inte har något annat att invända då förstås... puss så länge!

det kan vara enkelt för båda, bara öppna en dörr...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0