MAJA OCH JAG HAR RANKAT(RANDOM ORDNING)/ MAT, SEX, DANSA/

jag "ska vi kanske frysa in dom här? (håller upp en brödförpackning ..eller kommer vi äta upp dom?"
maja: "klart vi kommer äta upp dom"
båda asgarvar.
m: "BEHÖVDE DU ENS FRÅGA??"

jag och maja måste vara dom matgladaste tjejorna F90 (nej izabel, dina klena insatser duger inte) och antagligen dom hungrigaste i stockholm! på "nyttiga" våran promenad köpte vi godisremmar när vi gick längs vattnet och såg fina uteserveringar som vi lovade varandra att sitta på innan det blir allt för kallt. på vägen hem stannade vi på coop (gatan brevid våran) och köpte frysta wienerbröd och tre pack glass..... och som sagt. när vi kom hem kvällsfikade vi för båda var hungriga igen, haha, och därav den klockrena dialogen däruppe. nu ser vi på bachelorette och varvar ner. jag är trött efter audition och kommer sova som en ängel.

förälskad i någon (som inte är dansen) och samtidigt få fortsätta dansa. 19 augusti har satt spår!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0