hallonsoda, jordgubb, lösvikt och våran vän chapel hill/

hallå där. hoppas ni har det fint.
idag har jag & maja fikat med dennis på stureplan och inte utfört så himla mycket mer för dagen... eller, jag och maja storhandlade! sen lagade maja en festmåltid (fläskfile och rusti) och jag satte mig i sängen/soffan med ett glas vitt och åt MITT godis. hur njut låter inte min tillvaro just nu? vi ska ha fredagsmys, jag har till och med köpt sensommars jordgubbar. film och en massa filtar, det får bli våran fredag ihop. imorrn kommer pontus & victor och förgyller våran dag! ikea (kungens kurva) och sedan middag och kvällsmys med dom också. jag klagar inte alls över tillvaron. puss!

och här bjuder jag på världens sämsta outfit- bild. tanken som räknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0