together with the sun/ we shine all the way/ together with the rain/ we fall through the air/

sitter och är ledsen för att emma aldrig kom. väntade hela kvällen, men nehepp.
imorgon ska jag uträtta stora ting! jag ska försöka packa så mycket som det går, åka ner på vårdcentralen och sedan bestämma mig om hurvidare jag ska ut på onsdagkväll eller inte. det var ju planerat, men jag är inte så sugen... känns som att jag har alla odds att kvällen kan suga. men jag lär ju vända! det gör jag alltid. jag bara gör mig lite sårbar för min personliga "dagbok"... tror jag har börjar få nackspärr också, på toppen av soptippen liksom.
nu är det bestämt iallafall att mamma och hennes kära kompis anna ska umgås med mig nere i sthlm hela helgen, tills att maja kommer på söndagen. detta är bra nyheter, jag vill inte under några omständigheter vara ensam hela första helgen i nya lägenheten. jag har druckit mitt te, lyssnat på skön musik och tycker nog att denna tisdag är över. summering: onödig och jobbig dag.  i let it rain on my skin i don't let myself down i don't let myself down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0