a wednesday with lovely friends/ real sweet/ frida andersson stod för läckerheterna/

























första bilden: jag kunde inte låta bli att handla lite... böcker: alkemisten och ps; i love you. + den där möbeln jag tjatat om som jag ska ha i nya lägenheten (inte med på bild). resten av bilderna jag bjuder på ikväll föreställer kvällen hos frida som bjöd som vanligt på god mat samt efterrätt! matkoma 2000 efteråt i can tell you... och föresten, i ett äldre inlägg finns det en bild där jag solar lättklätt och jag har märkt att den väckt uppmärksamhet. svaret är ja, jag vet att jag visar en stor del av rumpan! men vet ni, i denna blogg censueras ingenting. vill ni ha en blogg med kläder på, föreslår jag en modeblogg. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0