VÅRDCENTRALER ÄR ENDAST ETT MINNE BLOTT/ SNYYFT/

EN JÄVLA IDIOTI. det är vad det är!
vaknade på alldeles fel sida efter en ren skit natt. har sovit hur dåligt som helst. kommer in i danssalen och allt vänder och känns så... rätt. om det inte vore för mina utslag som dök upp då för andra gången på en vecka. det BRÄNNER, det KLIAR, det är hemskt. och jag blir lika skärrad varje gång. det som man kan se på bilden är från första gången. denna gång var det värre, och mer utslag. liksom, vad är grejjen med att dyka upp på ryggen, kan jag klia där eller??? den där hettan av obehag var ändå värst. men jag dansade. jag tände till. det gick hur bra som helst. jag fick koncentrera mig på något roligare. och nu, 7 timmar senare är det bara märken kvar. nästintill otydligt. först försvinner de vita "utbukterna" och sedan försvinner det röda och då består endast "paula- prickikorv" kvar, likt nu. och jag fick ringa runt himlars mycket och har fått tid nu. det "roliga" är att östermalm har ingen vårdcentral, utan jag har nu fått tid hos en husläkare. dyrt! så jag är inte så himla glad... jag & maja skulle på stan och köpa lite dansgrejer, men det blir ett husläkarbesök istället hos en dyr liten brat med stetoskop som jag ska försöka förklara för HUR utslagen sett ut. i värsta fall får jag väl visa han bloggen, där jag nu bifogar en bild.. men åhhh... nu får jag väl hoppas på att han/hon inte hakar upp sig på det där jag skrev om BRAT med stetoskop... (kanske, kanske om jag har tur kan jag få bratdoktor lukas från robinsson? då skulle hela situationen kännas liite bättre)en jäkla start på veckan kan väl vi alla hålla med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0