vi kan få det bra/ om vi bara vill./

idag har jag haft modernt! ingen improvisation! utan riktig dans! åhh det var så jäkla kul! det var bara JAG som lyckades att göra ett riktigt attitydhopp i korren, stolt máma. vi gjorde en kul koreografi och jag häpnas över vad våran "tant" till lärare kan. hon är grym!! åhh, det är så roligt. och svettigt.
sen när vi skulle göra lite teoretiskt (anatomi) så tar hon fram ett skelett och presenterar honom som gabriel. hahaha, och jag kläcker såklart ut "gaaaabrrrielll" melodin (börn gustavsson imitation) från morgonsoffan och INGEN fattade!!!! jag har en rolig klass... sen hade vi new style! och idag var det faktiskt riktigt kul! även fast jag fortfarande är sämst på att poppa... hur ska jag kunna spänna vs slappna av muskler som inte finns??! grrr. som bakläxa fick jag i uppgift att träna upp mina mes-armar. bara för det är ju så himla lätt & kul med armhävningar... men visst, jag kan försöka träna upp dom, but i do claim that dom klena musklerna som hopplösa. 

imorgon ska jag ha en teaterlektion först på morgonen (jag är nervös?) och sedan någon slags hiphop suprise(?). det har varit en händelserik vecka indeed!
and right... idag träffade jag en jobb coach i västermalms området. handen på hjärtat, det gav mig nada. 19 år, dansar (sliten när man kommit hem) och letar jobb, ni kanske förstår varför min blogg har blivit så himlarns dålig? vart är alla utlovade bortamatcher osvosv? istället blir ni serverade ekonomiska beskymmer och lycka. hoppas det går bra för ett litet tag till? ska fixa min header så fort jag kommit hem till alla mina redigeringsprogram (10 sep) som hjälp, för lite skojj måste jag väl kunna fixa till! ja, det verkar vara dags att återgå till det hemförsörjande fattiga studentlivet och gå ner i tvättstugan igen, jag skickar stora kramar i gengäld.

...Well I need you here tonight. lilla jag vill lite hem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0