WHAT HAPPEND?/ natten då jag förstörde mina converse/




me and mummy ute i solen för några dagar sen.

jag tar mig en välförtjänt sovmorgon, vaknar och vad ser jag? HALVGRÅ HIMMEL!!!!! totally not okay. vi ska ju sitta ute och grilla hos mig om några timmar... suck. och föresten, emmas tips att tvätta conversen blev min sko- död. det lilla exprimementet kostade mig.. vadå, 600 spänn? eller vad nya converse kostar numera. inte heller är det okej. men jag är glad ändå för ikväll ska jag använda mina högsta klackar (tur att jag inte hade planerat att bära conversen..), dansa och njuta i vip- avdelningen! vi syns kanske ikväll! kisses cupcakes.
Kommentarer
Postat av: emma

det var inte mitt tips från grund och botten... vad hände???

2009-08-08 @ 20:12:24
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0