12 dagar till julafton och 8 dagar tills jag får komma hem/

JÄVLAR i min låda vad det har snöat idag! och då menar jag i den betydelsen "nästan storm". jag som inte hade någon luva när vi gick på stan fick sota för det med att se nydushad ut. jag kom in på våran lokala mataffär idag efter shoppingen på stan och det bara droppade ifrån mig! vad tvungen att hänga in ytterkläder i torkskåpet när jag kom hem. men fy bubblan, det var det värt. jag fick ju se lite snö. (eller massa) stora stora flingor. efter drygt en timme slutade det och backen är fortfarande bar som om ingenting nånsin hade nuddat den överhuvudtaget. det enda spår som snön lämnade är små leenden på folket i den stora huvudstaden. nedräkningen; 12 dagar kvar till julafton människor!


maja gav mig en liten julklapp idag...


... hon köpte en nyckelring till sig själv också med en text som lyder "alla andra är idioter".
nu ska jag springa ner i tvättstugan och snart börja med maten! ha en fin lördag alla vackra själar.
Kommentarer
Postat av: Anna

FAN VILKEN SNYGG. Vill också ha en såndär med annan text. :O:O

2009-12-13 @ 15:47:18
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0