2009-


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag har gått ut gymnasiet och flyttat till stockholm och dansar nu på balettakademien (!)
2. Höll du några av dina nyårslöften? under 2009 hade jag inte avlagt några löften, skönt nog.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nope
4. Dog någon som stod dig nära? nej
5. Vilka länder besökte du? inga, i am such a bore!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? kärlek. mer kärlek om jag får be.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23 mars (körkort) och 11 juni (student)
8. Vad var din största framgång 2009? det krävs mod att våga lyckas och min största framgång år 2009 är att jag fortsatte med dansen. 
9. Största misstaget? ge ut andra chanser till ovärda personer. men jag kommer nog inte att sluta med det för det heller.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jag blev långvarig sjuk i 2 veckor efter nöffvaccinet och i slutet av denna termin hade jag överansträngda fötter och minisken i högra knät satt(sitter) fel. mitt jullov går ut på att vila upp sig och göra rehab övningar för att strike even harder vårterminen 2010! 
11. Bästa köpet? alla mina skor. jag gör så kloka skorköp!
12. Vad spenderade du mest pengar på? nöjen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? alla jazz-lektioner. glad i hela själen! (och att få höra nyheten att jag ska bli storasyster)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? särskilda låtar av lady gaga, beyonce, alla independent låtar på min spotify-lista och studentlåtarna.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag har varit mycket lugnare och hittat självdistans. lycklig och ledsnare skulle jag vilja påstå.
16. Vad önskar du att du gjort mer? gått lös mer
17. Vad önskar du att du gjort mindre? varit så himla eftertänksam.
18. Hur tillbringar du julen? med de jag älskar som allra mest.
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? glee!
21. Bästa boken du läste i år? alkemisten
22. Största musikaliska upptäckten? oj, medina-sagoland (är fortfarande en favorit)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? mamma mia- dvn ;)
25. Något du önskade dig men inte fick? det var nog mycket det.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? jag kommer ärligt inte ihåg..
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? detta år har varit en riktig bergodalbanen men jag skulle inte vilja ha det på något annat sätt även fast jag inte känt likadant då som nu. komplikationer är svårt - 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? invärtes terapi.
29. Vad fick dig att må bra? att dansa
30. Vilken kändis var du mest sugen på? robert pattinsson i twilight saga
31. Vem saknade du? jag har saknat vänner, älskare och familj.
32. De bästa nya människorna du träffade? människor i danskretsar och arbetskamrater.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0