BASICLLY- YOU'RE ALL I NEED/

(det blir 1 inlägg om dagen numera, det får ni står ut med)

igår kände jag & morsan att vi var lite självmordsbenägna så vi planerade en tripp till birsta city (idag), vilket vi också genomförde fullt ut(idag), dock så var det mycket trafik men nästan inte en kotte i hela köpcentret (!) och inte på ikea heller... (!!) otroligt omänskligt för att vara birsta.
jag köpte i vilket fall en symaskin på loppis åt rolf, så nu blir han glad!
efter det hade jag bokat en middags-dejt med morfar hemma hos honom, följt av glöggfest och klä granen. det blev en helkväll hos guuuben. morfar is the greatest. och så har han gått och blivit kär också, gubbskiten är fanimej 76år.. och jag tror på kärleken igen. iallafall lite. åtminstonde lite.

det är lite pinsamt faktiskt hur lätt det är för mig att smälta. ingen hard work här eller (men det säger vi inte ut högt)



bedtime. och imorgon är det dags att klä granen här hemma! jag har stora planer på att bara gå runt i pyjamas hela 23:e december ut... klingar liksom fint i mina öron. GOODNIGHT DARLINGS.
Kommentarer
Postat av: Anna

Då har vi ungefär samma plander så sötnos, har pyamas på mig fortfarande haha

2009-12-23 @ 14:05:03
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0