DET ÄR FÖRSTA DECEMBER OCH JAG ÄR TRASIG/


jazzen var iallafall rolig...

idag på lockingen small det i mitt knä. och det jag behöver är en akut naprapat hjälp för jag vågar inte dansa på det mer. (great, mitt i repveckan händer det här) och det är mycket troligt att jag inte kommer få det innan måndag/tis då jag ska uppträda på BA:s julshow.. jag är rädd för en överbelastning så att jag kommer få en knäskada. knäskada= en karriär inom dansen är inte med på kartan. med hjärtat i halsstrupen måste jag vänta på ett jävla telefonsamtal. och imorgonbitti har jag ljussättning i studio fyra... den här dagen som började så jävla bra!
Kommentarer
Postat av: emma

Dina ögonfransar, GE MIG?! (älskar dig)

2009-12-02 @ 16:53:23
URL: http://esoderstrom.blogg.se/
Postat av: Oskar

Vilken fin bild :D

2010-01-19 @ 23:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0