IF WE EVER MEET AGAIN/

(äntligen var det min tur o min tid..)

gårkvällen var magisk på många sätt;
timo live på berns. snöflingor. donken sallad. en massa drinkar. bland annat mjölkdrinkar. dansande. mes shottande. utbytande av nummer och namn. kyssar. massor av kyssar och en karl att trängas med i sängen (som är 85cm bred, top) och julmust. men den viktiga delen är kyssarna. kanske lossnar det denna gång. smörigt as hell isfl... i juletider och allt.
jag behövde visst ett julmirakel, tack.


nu ska jag försöka suga på denna otroligt GODA karamellen så länge jag bara kan. (ta i trä!)
ska jobba till tre idag och 18.15 bussar jag hem till kalla kalla norrland. nu vill jag hem.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0