Love is like playing the piano/ First you must learn to play by the rules, then you must forget the rules and play from your heart/-

hej igen min fina amatörblogg!
efter en lång (i mean LÅNG) varmdusch släckte jag ner hela lägenheten för att ge "PS, I LOVE YOU" en ny chans efter att ha läst boken. den var bättre. den väckte känslor. (det är kärlek, klart det väcker känslor!) men på någe vis, gud jag vet inte hur, sitter jag med iskalla tår dinglandes över sängkanten, alldeles tom. kan bero lite på magvärken jag har, men it´s a longshot. nu är jag in the mood for love.
vad sägs om att publicera en bild av alla 1019 liknande bilder jag sparat på mig!?



kanske två kanske...



nu måste jag verkligen ladda om tills imorgon... goodnight everyone!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0