MUMMY- LOVE

minisken jävlas fortfarande o vill verkligen inte åka tillbaks på plats under knäskålen..
ANNARS slutar jag om mindre än en timme och då får jag gå hem och städa för mindre än 2 timmar kommer mamsen o hälsar på:D jag exploderar snart av kärlek. min fina mamma. hela helgen. julbord på mosebackan, julmarknad nånstans i gamla staden och en sväng förbi moderna museet och kanske bio på kvällen. en himla massa fikor emellan också förstås. lite norrländska fasoner, det gillar vi.
så nu vill jag faktiskt att det inte kommer in några fler kunder ikväll så jag får vila mitt knä. och så jag kan få göra min inköpslista, mamma komr bli bjuden på lövbiff, potatisgratäng (hemmagjord), bea och en god sallad. amen på det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0