SÅ-DET-STÅR-HÄRLIGA-TING!

titta inte emma 2, jag vet att du kommer kräkas
(bara för din skull trycker jag in några Shift)









jag känner att alla år på vishan(stavning?) har gjort mig till en stark kvinna. en såpass stark kvinna så hon kan på alldeles egen hand skära igenom ett dött djurs ryggrad (inte utan att göra grimarser förstås)




- ett mästerverk.


det här är dagens lilla projekt som jag och min sambo maja ska nu hugga in på. helskumt att den blev klar på 45 min när det uppenbarligen skulle ta mer än 1 timme.... det blir spännande!
ikväll är det sista föreställningen för iår på BA, lite sorgligt o lite skönt! efter föreställningen ska jag o några klasskompisar ta en drink ute. känns förjävla skönt. bra avslutning på denna termin säger då jag! (ta i trä..) puss darlings!
Kommentarer
Postat av: emma

GAAAAAAAAAAAAH!!!!!! Nu var jag ju tvungen att titta....................................... Okejdå... Andas. Tur att det inte var det andra på tre bokstäver. Då hade jag dött!

2009-12-09 @ 18:20:52
URL: http://esoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0