.... SPRING BARA IFATT/

livsupdate: jo tack, jag lever. 
kalorier: jag har börjat på en ny kula efter 24:e fördärv.. och den består av julskinks-bantning! en mer mättande diet än min kära sambos "clementin diet". julskinka är numera min religion- lunch, middag och till kvälls. ibland slinker det ner lite julmust också, och en och en annan nougat.
idag: sett kostymdrama (en julklapp från mig..) med morsan i soffan. och nyss kom jag hem från bion. jag och mina fyra kusiner har varit och sett på Avatar på den lokala biografen. det var riktigt mysigt. filmen var kanon.

nu vill jag bara sova och vakna sötare o inte så jäkla tom. godnatt
jag vill ha dig nu som jag hade dig förut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0