STILL MUMMY LOVE...

hej bloggen! förlåt för all denna försummning, men jag har faktiskt varit buzzzzzzzzy och gjort stan med min norrlands-mamma! ja, nu har min mamma faktisk varit här i mer än 24- timmar och vi mår bara bra! inga gräl! (än) vi har hunnit shoppa upp några outlets på söder, jazzlunchat på mosebacke(mobilbilder kommer..) ett besök på moderna museét och sen så skulle vi på bio ockå, men det var inget som lockade oss på sergel så det blev en fika istället.
ikväll har vi bara köpt ben & jerrys, melon och annat gott.. och äntligen sett the proposal och ska nu se på våran film 'mamma mia' i våra sängarna. imorrn jobbar jag! jag älskar min mamma.


bästa vän.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0