STOP CRYING YOUR HEART OUT/

hey ni därhemma framför skärmen.
idag är jag helt slut. jag ägnade hela min morgonen på att leta klappar! gjort hela NK och PK- huset vill jag lova! fast nu när jag tänker på det var nog hela stockholm city med på ett hörn... så jag shoppade flera timmar innan jag började jobba.
och sen på jobbet sålde jag ensam 2 barnvagnar (!) så de 38 tusen klirr i kassan tar jag all cred för. S-T-E-P-I-N- U-P-! (föresten, igår handlade benny anderssons son Ludwig andersson hos oss! där snackar vi om en himla läcker pappa..)

imorgon ska jag öppna på jobbet, jobba några timmar, hem för lunch och sedan ner på berns för att se en julkonsert med pontus och victor. (hade tänkt försöka stjäla en puss av fina timo...) ska bli himla läckert att se. och sen följer mina flickvänner med mig så ska vi käka och läska för sedan ska de introducera mig lite student-fyllerier! ska bli himla skööj för jag börjar bli galen på att vara ensam.... åh, vad jag längtar till lördagen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0