UNDERGROUND/

helluu bloggen!
det har snöat inatt, vilket märktes då vi(rolf) imorse fick skotta ut oss från lägenheten ut till stora vägen. att ens försöka sig på att komma in till garaget var inte på tal om saken... vad kan det vara, 1 meter nysnö.
snorig som en jävel försökte jag bli vän med mellandagsrean. ett par skinnbrallor för 100 KRONOR är vad Monki gav mig. that´s it. efter att ha snörvlat ner hela birsta i fint sällskap är jag nu hemma och letar efter föda. eftersom jag måste firra min egen middag blir det en burk med tonfisk, majs och citron. här ska det kureras!
nu ska jag bli frisk (peppar, peppar..) så jag kan åta mig fler äventyr med trevligt folk imorgonbitti.
so long. nu går jag under jorden (under en massa filtar i soffan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0