UPDATE, STILL CRYBABY... /

okej, news...
jag fick en akut tid på "feel good" hos sjukgymnasten anette idag vid lunch, som var grym och hon har tittat på mitt knä. it's bad. real bad. men det är ingen knäskada utan nånting jag kan åtgärda. så lite lugnare gick jag och köpte ett vulkanstöd åt knät, som jag har på mig, innan jobbet. och nu står jag själv i butiken, tittar på klockan och väntar på klockan ska slå 18.00 så att jag kan få stänga. hon avrådde mig från att dansa mer innan jul men ordnade iallafall en tid åt mig igen på måndagförmiddag så jag får komma innan genrepet inför julshowen iallafall. vi får se hur det slutar! är fortfarande lite förstörd och har varit gråtfärdig hela dagen men mamma kommer till mig i helgen och jag har en gullig sambo därhemma som gör livet som dansare lite lättare att leva.
nu ska jag prova min pepparkakasmuffins med glasyr på som jag köpte på espresso house! *tröstäter*
Kommentarer
Postat av: Hanna

Men gumman då! =( jag tycker verkligen synd om dej nu! :( <3

2009-12-03 @ 19:15:03
URL: http://hannalindbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0