a little tiny verysmall problem..

jag VILL och skulle lätt kunna somna sittandes, jag dör snart av utmattning.
men jag kan inte. har hundratals saker to do!
är inte det very enoying? jag vill vara utvilad till min roliga dag imorgon!

idag 2 min innan jag skulle kliva ur bussen såg jag att det var ett kuvert fastkilat
i sätet framför mig, av ren nyfikenhet (jag är vääldigt nyfiken av mig) var jag tvungen
att vara där och fingra och då såg jag att det var stefans namn & adress på det.
sen visade det sig att han hade åkt med den bussen dagen innan! vilken jävla slump.
världen är liten när man bor i norrland, härnösand!

natti till er som kan... jag är inte bitter, nej.


GLADAST PÅ SCEN! här dansandes på härnösands teatern.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0