återigen söndag!

efter a beautful morning with my beautiful sunshine (maja) tog jag bussen
hem. berättade jag även att alla hjärtans dag var lyckad? pimpla vin med
majsan duger alltid! sen var ju kladdkakor som det stod "hatar kärlek" på
inte heller så tokiga.. man var aldrig hungrig på festen iallafall, tackar för det!

nu är det så att min kamera är paj. poff- broken, väck, helt oduglig!
och jag som hade typ knäppt.. 100 kort. bara för er.
jag som alltid är så dålig att lägga ut bilder på vanliga vardagar ... suck.
jag och maja tog kärleksfulla kort och jag har fyndat i sundsvalls affärer.
en svart kavaj med sidenfodring för 100 spänn istället för 399! kanon!
men som sagt, duktigt att min nikon vägrar svara på hlräddning..

har haft dans, fast jag har feber. mjoni, en bra dag/kväll följs åt med någon
slags nackdel. och jag fick illamåendet och frossandet. not so fun.
så min dansträning som jag höll i idag gick sådär, eleverna kände nog inte
av någon skillnad, körde slut på dem ändå...hehe....
att jag inte kan vara hemma imorgon för jag har missat så många skol-
måndagar gör inte det hela bättre, känner pressen...ska slänga mig
i duschen nu, en stor grattiskram till de som orkade läsa!:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0