click click click

jag är trööött. men jag har avverkat nästan allting som skulle ha gjorts
för kvällen! lite nöjd är jag nog. trodde att jag skulle få gå till sängs
med laptopen men nu verkar det inte behöva bli av!
ska bli så otroligt skönt att bara få släcka lampan ikväll...och sova.

imorgon skjutsar jocke mig till skolan!!!!
jag tror nog att sovmorgon är ett av de vackraste ord jag vet<3
vi ska bara dansa imorgon! mehe, det är iallafall det enda jag har
på schemat.. jaja, vi får se hur duglig jag är imorgon med alla dessa
magkramper... typ lite smådöd. hehe, men äsch!
nu ska jag sova med en värmekudde på maggen och inte tänka på nått,
utan bara må gott! maha, GODNATT LOVERS.


...and you think you can fix it? fix me?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0