cut it!

jag har blivit vidare informerad att fler och fler från estet 2an från timrå
gymnasiumhar hittat hit, grattis! ni har kommit till en riktig guldåder.

själv är jag nyss hemkommen från frissan! det var välbehövligt...
jag är jävulst tacksam att på 2 veckor har min fripp redan hunnit växa till sig
igen för jag känner mig så... ensam. haha, ooowh my hair! förut
klippte jag mig en gång i månaden, nu klippte jag mig sist i S-E-P-T-E-M-B-ER!!
sjukt längesen. ack så slitet det var. mhm indeed skönt att skriva VAR.


nu har jag mycket att göra. ska springa ett ärende och sen är det sam, eng, teori
och läsa igenom svenska nationella... wippei yeyey.
det enda roliga är att jag ska fumla lite på lite korre- idéer! (korre=koreografier)
men jag slits snart itu av allt have to..... auuugh. better get to it.
puss på er så länge!


bild från alla hjärtans dag.
festens tema var rött, rosa och hjärtan, var jag inte duktig så säg?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0