det blir ändå på mitt eget lilla vis..

jag försöker baka en geisha kaka. dock så är receptet till muffins
och jag har fått ersätta saker som "matyoghurt" till turkisk yoggi?! ska bli
en jäkla suprise över att se resultatet:D dock tror jag att överflödig choklad-
kaka aldrig är fel.... jag stoppade i så många halvor geisha att jag inte
kunde se smeten, haha..........
det är nu jag skulle lagt in en passande bild, typ jag i en slarvig toffs på hövve
med brillzen på, kakao över hela min tee (indeed i have) och messan som
går att hitta bland bunkar och slickepottar! och såklart på den brända kakan...
eller naaat! så fel ska det inte gå... bajs att kameran är pajj.
iofs behöver jag nog kolla till bullen i ugnen typ nu, jag har ingen koll alls
på hur länge den ska vara där, och våran ugnslampa funkar inte..hm,
made for succes!

passande låt i bakröran: darin- strobelight
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0