do something about my teeths, dear god.

hm. jag tror ett par fake converse skulle sitta mig fint.
jag har ett par real ones, vita. my babies.
men ett par rosa för 149:-, come on people! så nu
tror jag att jag ska klicka hem dom.... attans.

jag får absolut ingenting gjort. folks smäller av när jag berättar om
allt jag måste göra och få gjort. men min tandkvärk is killing me!
hoppas jag kan dra mig till skolan imorrn... inga piller tycks göra
saken bättre. hatar att ha ont & gå hungrig. life's a bitch.



mhm, mina bildredigeringsprogram..


förslag på vad jag ska göra för ny bloggdesign?! jag tycker min
passion för svart/vitt börjar bli lite överdriven... i need colours!
och nånting att skratta åt när jag klickar in på min egna sida...:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0